Gjest Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 At hvis babyen ligger med ryggen på mors høyre side av magen så kan de bli stjernekikkere???
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 stjernekikkere tror jeg er dem som ligger med nesa opp på en måte. at dem ser rett i taket når dem blir født
Minnie_Moon Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 jeg trodde stjernekikker var når de kom ut med fjeset vendt forover, altså at kroppen til babyen er vendt i samme retning som mor, mens det normale er at de kommer med ansiktet vendt mot ryggen til mor... men da har jeg visst tatt litt feil...
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Det betyr at barnet kommer ut med ansiktet vendt oppover istedenfor nedover:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Eller som jordmoren min sa: Her skal han se meg ført han kommer urt....seå han kommetr med ansiktet opp sånn at panna og øynene er det første som kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå