Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på ka ti dåkkars beibiar begynte å sove aleina i egen seng uten problemer å stress...? å måtte dokk gjer någe for det, hvis te, ka?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi sov i vognbagen sin (som stod oppi senga vår) de første 3 mnd. Måtte bysse henne i søvn først, for så å legge henne ned. Etter 3 mnd begynte vi såvidt med sprinkelsenga, men måtte gjøre den trangere med stor pute ved siden av henne og tepper rundt kroppen (babyer liker jo ofte å ha det litt lunt og trangt rundt seg)

Skrevet

Hei! Jeg la lillegutt i sin egen seng når han var ca 5 uker. Men har satt senga hans som en forlengelse til dobbelsenga - fjernet en av sidene på sprinkelsenga hans. Så jeg kan enda flytte han lett over når jeg skal amme han. Det gikk veldig greit å legge han i sin egen seng så trengte ikke gjøre noe spesielt for å få han til å bli der. Den siste uka har vi til og med lagt han alene og han har sovnet fint hver eneste kveld. Jeg har kjøpt en uro med musikk som vi setter på, gir han kosefilla og sutten og etter 10 min sover han! Han er nå 10 uker gammel...

Skrevet

Gutten vår har sovet i egen seng fra dag 1. Vi har alltid tenkt at vi ikke vil samsove, så da vi kom hjem fra sykehuset la vi ham i sin egen seng og der sovnet han. Har aldri vært noe problem med det.

Det mange kan streve med er at sengen føles veldig stor for en baby som er vant til å sove med mammas kropp e.l. tett inntil seg. Vet noen har lagt ammemadrass i sprinkelsengen for at den skal føles mindre.

Skrevet

Lillegutt lå i sengen sin fra første natt. Pakket han godt inn i helseteppe så han lå litt innpakket (sånn de brettet det på sykethuset). Der har han alltid ligget, noen ganger i sengen min siste halvdelen av natten.

Skrevet

okei, takk for svar:) fant plutselig ut at det kanskje var lurt at hu begynte sove i egen seng, hu tar stoor plass te å ver så liten:P hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...