Gå til innhold

Da har vi begynt å trappe ned på natteamminge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 9 mnd. i dag, så nå har jeg følt at det jammen er på tide. Trenger ikke mat 2 ganger mellom 19.00 og 23.00. Og 3 ganger (minst) om natten.

Så i første omgang har jeg gitt pupp rundt 23.30. Deretter var planen ca. kl.03.00, for så neste gang om morgenen.

Har gått kjempe fint! Første natten våknet hun 02.45 og i går natt sov hun til kl.05.00.

Gir vann om hun våkner tidligere om kvelden:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Jeg har akkurat kjørt i gang med avvenning på straks ettåringen her, med litt blandet hell de to første nettene. Førstemann til en god natts søvn? :P (mistenker at du vinner med god klaring, men det er jo lov å være optimist)

Skrevet

Hehe! I natt fikk hun mat kl.23.50 og sov til 05.30! Fikk melk, og sov videre til kl.07.40. Kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg har akkurat nattavvent jeg og. Med stort hell faktisk. Så mørkt på det hele, men gikk heldigivs enklere enn jeg trodde.

Første natta var det mye grining, andre natta gikk bra og de nå to nettene etter det går det helt supert. I går la han seg kl 19, måtte inn med smokk to ganger før morran 7.30. Han har aldri hatt så gode netter før jeg avvente han. Kanskje de rett og slett finner ut at det er best å bare sove, for pupp blir det jo ikke lell;)

Lykke til videre:)

Skrevet

Så bra! Vi har det akkurat som det du beskriver... I natt våknet han annenhver time og skulle ha mat. Jeg er helt utslitt. Han er åtte måneder, så han er ikke akkurat i ferd med å sulte ihjel... En uke til ferie og nattavvenning nå!

Skrevet

Vi hadde natt nr tre i natt, og duverden. Selv stapeisen her sover uforskamma greit nå; hadde en runde i tolvtida som pappa'n parerte i løpet av et kvarters tid, deretter sov hun til tre, var opp et kvarter og sinnaskreik fordi puppen var stengt, og så sov hun jaggu til nærmere åtte! Spent på å se hvordan natta blir i natt dog, for i dag var det ettårsdagsfeiring litt på forskudd, med kakemumsing av dimensjoner (og hun er ikke vant til kumelk, så det stykket med bløtkake kan sikkert skape litt besvær). Men men. Kan'ke feire ettårsdagen uten å få smake på kaka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...