Gå til innhold

kjønn i magen? kan se igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

født 27.02.83

vet ikke helt termin, men slutten av januar til midten av februar en gang....

så viss dere ser ca fødsels dato så blir jeg glad:)

klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk inn 4 februar her, men jeg er ikke så god på datoer så ta det med en klype salt :P ang kjønn så ser jeg en gutt i kortene.. men har du en gutt fra før???

lenge siden jeg har lagt kort, så ta det som sagt med en klype salt :D

kan du se om vi flytter utenlands, hvor og evt når? får vi flere barn? hva og når evt?

080377 og 050774

takk!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg føler at dere ikke alltid vil bo i Norge, så ja, dere vil nok flytteutenlands... får inn Svarige av alle land..?? når er jeg litt usikker på, men tror ikke det er så lenge til...

tror dere vil få tre barn til sammen, og føler veldig jente rundt deg....

denne jenta vil komme etter dere har flyttet fra Norge....

takk for svar:)

ja jeg har en gutt fra før, på 2 år.

Skrevet

morro.. vi vurderer hjemlandet til sambo.. usa.. håper på å komme avgårde i høst om vi får solgt..

jeg har ei jente fra tidligere, han har to, og vi har ei sammen nå, vi får vel ikke to til sammen?? men tror vi får ei til ja.. og gjerne når vi bor i evt usa ;)

tror jammen du får en gutt til jeg da :) er han vanntegn han du har fra før forresten?

Skrevet

så moro du sier du har jenter fra før, for følte bare jenter rundt deg... he;)

jeg er usikker på om dere får to til sammen, men føler iallfall det vil bo tre jenter under samme tak som dere....

jeg har ikke peiling hva sønnen min er jeg, han er født 9.april....

har veldig trua på gutt selv ogsåfælt å si det, men ønske om en gutt til er veldig stort..føler meg som en guttemamma nå liksom...

men nå etter jeg blei gravid, klare jeg ikke åfå den sterke guttefølelsen jeg hadde sist...

Skrevet

regner med det bare blir ei til, planlegger å sterilisere meg om det kommer en til ;) og tror 5 jenter skal holde hehe

han er da vær, da ser jeg en gutt til på deg ja :)

kan ejg bare spørre om det kan være vi flytter til usa?? er så spent på om alt klaffer nemlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...