TreHjerter Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg også En deilig milepæl... Nå skjer det snart :)
Fallerifallera Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg og! Men kjenner jeg begynner å stresse litt, er så mye å gjøre før babyen kommer!
med nr 3 i magen Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 hihi:) ja begynner å kjenne at jeg kaldsvetter litt...særlig siden jeg fødte førstemann 3 uker å 3 dager før termin =S kjenner jeg gruer meg litt å...å så gleder jeg meg litt...å så blir jeg litt stressa, med tanke på 2 ...å så går det bare fint igjen...å så begynner jeg å gråte...hehe...så er ikke greit å være samboeren min får tida.hehe...har dere det sånn?? jeg begynte så smått å pakke opp litt i bagen min i dag jeg
Fallerifallera Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Hm, bag har jeg ikke tenkt på en gang! Jeg er egentlig veldig innstilt på å gå over (ble satt i gang på termin sist pga mistanke om stor baby, som ikke var så stor likevel) så jeg kommer til å få stallsjokk om noe skulle skje før termin! Jeg trodde jeg hadde full kontroll på hormonene helt til forrige uke - da sambo dro på fest to kvelder på rad og verden raste sammen for meg! Altså, jeg hadde jo ikke syntes det hadde vært så kult sånn uansett, i og med at vi har en rimelig krevende toåring i tilegg og jeg er veldig dårlig, men det får da være måte på reaksjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå