Viljar Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Er 14 dager på overtid idag, var inne til sjekk på torsdag som var men skjeden var fremdeles bakover og ikke helt åpen. Noen oomuntrende ord fra noen som har opplevd det samme og der alt gikk bra av seg selv? evt andre erfaringer? Andre i samme situasjon? Skal tilbake til Haukeland på mandag morgen for å evt sette inn et balongkateter.
Viljar Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Merker at jeg kvir meg til imorgen... har på følelsen at det kan bli en relativt ubehagelig opplevelse.. Noen andre som har satt inn dren? var det de snakket om å gjøre? Ubehagelig? suksessrate?
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Skjønner deg godt. Skal til legen selv i marra for å få en overtids vurdering på sykehuset. Er 3 dager over termin nå. Jeg var på fødepol på sykehuset her om onsdag og da spurte jeg faktisk om de kunne sette inn et sånn kateter, men han ville ikke enda sa han. Tror ikke det er vondt å sette inn. Litt ubehagelig etterpå kanskje, men jeg vil heller det enn å bli satt i gang med drypp. Har du fått info om hvordan de gjør det da? Og hva kateteret gjør?
tg85 Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Jeg er 10 dager på overtid og skal bli igangsatt på onsdag... kontroll på fødepoli på tirsdag om 2 dager... Jeg aner ikke hva som blir gjort men jeg gleder meg ihvertfall til å få dette overstått.. er så forferdelig tungt nå.. Lykke til dere andre også som er på overtid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå