*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Våknet med at jeg var sinnsykt kvalm i dag. Er sur og grinete. Skal ingenting til for å gjøre meg irritert. Så mann og barn har rømt huset. Det er nok best for alle parter. I tillegg har jeg murringer nederst i magen, kommer med jevne mellomrom. Er trøtt og vil bare sove (og får sove). Og så har jeg litt murringer i ryggen. Var i veldig fin form i forrige uke, men de siste to dagene har vært slik som i dag. I tillegg har jeg hatt masse kynnere. Flere som har det slik? Kan det være at noe er på gang.
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har også "kasta" ut mann og barn i dag... Alt er noe himla drit i dag. Griner for ingen ting. Hofta låste seg heeelt plutselig, alt går så himla tregt, og ryggen værker......... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Er jo egentlig veldig posetiv til vanlig, men i dag er jeg driiiiiit lei! jeg har 19 dager igjen nå.....
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Nei, ikke i dag, men forrige søndag var slik... Da grein jeg 5 ganger før klokka var 12, måtte irettesette han på snart tre år konstant i 8 timer og mannen jobba selvfølgelig. Bekkenet låste seg av all bæringa og alt var fælt. Da mannen kom hjem hadde jeg mørke ringer under øynenene til nedpå knærne... Og kynnere som var vonde og regelmessige i flere timer. Isj. Men ikke helt det samme som deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå