Gjest Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Har en spirit s3 som er kjøpt ny i 07 (men jeg er usikker på om det er en 06 eller 07 modell) Til nå har jeg brukt den med softbagen i, men nå begynner jenta mi å bli så stor at hun kan sitte litt oppe innimellom. Helt øverst på ryggen på sittedelen er det en litem kant (Den står rett opp når ryggen ligger nede), denne blir i veien når hun skal sitte. Hun må jo enten skalle bakhodet i den, eller sitte helt feil hvis hun har hodet under den, da blir ryggen alt for kort. Noen som skjønner hva jeg mener? Kan man fjerne denne kanten? Isåfall, hvordan? Jeg fant ikke ut av det...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 så rart, det er ingen kant på min 08-modell..
mettemor :) Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Hvis det er den kanten som på en måte skal beskytte hodet til barnet når det ligger i sportsvogna du mener så skal det gå an å løsne på en "bryter" på siden og bøye kanten opp så den blir en forlengelse av ryggen. I allefall på min 09-modell...
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Åh, takk! Jeg har studert den kanten overalt, men det slo meg ikke å vippe opp den "bryteren"
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Regner med at du har fått det til nå, men hvis ikke så er det bare å vippe opp den "bryteren" på toppen på siden av ryggen og vippe resten av ryggen i rett posisjon. Det er utrolig mye jeg ikke skjønte med denne vogna i starten, spesielt i forhold til softbag, alle klipsene der, hvordan få gjort om softbag til fotpose, at nettingen var luftenetting og ikke myggnetting (flaut, dattra mi som lå nedi bagen sin med luftenettingen dratt over seg som en merkelig upraktisk myggnetting ) Selgeren i butikken hadde null peiling på vogna, så jeg fikk kun vite hvordan jeg la den sammen derfor er barnevogndebatten det perfekte sted for sånne spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå