<3 Maren <3 Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 denne måneden her vi. Bestemte oss for å vente en stund. Ikke venta på mensen. Ikke lest så nøye tempene. Men puppene begynte bli så vonde. Mens-smerter, men aldri mensen. Tok en test i lunsjen i dag på jobb. Den gravidlinja kom opp lenge før både kontroll-streken, og den andre. Den er den blåeste av de alle. I sjokk!! Veldig kvalm, men tror det er fordi jeg lurer på hvordan man skal si dette til samboeren... ALT I ALT: GRAAAAVIIIIIIID!!!!!! Har vært på grisefylla denne måneden, feiret toppscore på eksamnene, spist sushi. Gjort alle jeg ikke burde ha gjort. Hjelpes...
<3 Maren <3 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg fant ut at jeg var gravid 25 dpo!!!! Flaut. Jeg er allerede 5+6....... Vet ikke om jeg skal le eller grine.....
Musemor med tre søte små Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg syns du skal le, jeg Gratulerer
Musemor med tre søte små Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Jeg mente både gratulerer med toppscore på eksamen og graviditeten
Bumblebeee Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer!! Ikke bekymre deg for fyllekula, det går nok bra. Og sushi kan du spise tror jeg Var nok et sjokk, men så heldig du er!!
<3 Maren <3 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2009 Har nå fått beskjed om at sushi er greit, bare ikke tunfisk-bitene.... Jeg er i litt sjokk, han har ikke kommet i meg en eneste gang før eggløsning, så vi er tydeligvis ganske så fruktbare..... Eller noe... Han lekker tydeligvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå