Gå til innhold

Smutthullet. Slik har vi gjort det, og det blir helt fantastisk! Bare et tips.

bamaly

Anbefalte innlegg

Jeg er heltidsstudent og melder meg opp til studier til vinteren. Jeg onsker aa gjennomfore disse studiene med normal progresjon, men det er veldig betryggende aa vite at det ikke paavirker okonomien hvis jeg stryker. Far gaar ut i permisjon fra 1. september. Men tar ut 20 % gradert her i naermiljoet. Han skal ogsaa ta kurs og kose seg med bebisen. Jeg faar ut fullt stipende fra laanekassen og vi bytter paa aa sitte hjemme og aa drive med vaare prosjekter. Dette er spesielt bra siden far er fra Hviterussland og har en del ting han maa igjennom for at vi skal kunne faa det bra her. Norskkurs og saann. Jeg er saa glad for at vi bor i norge og har en saann mulighet!

Altsa: engangsstonad+ foreldrepenger for ham+ fullt stipend fra laanekassen.

Deilig at vi slipper aa bekymre oss for okonomien i alle fall en liten stund.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Så bra!!! Jeg ante ikke at man kunne gjøre det sånn, dette er bare helt fantastisk. Er utrolig glad for at jeg poppet innom her i kveld!!

Jeg studerer på fulltid, og vi hadde tenkt at samboeren min skulle ta ut foreldrepenger med tidskonto, slik at han kunne jobbe og få litt "voksentid" to dager i uken - men dette er jo en mye bedre løsning!! Jippi!!! Gruer meg bare for å gå til NAV - synes ikke jeg har fått god hjelp der før, og ser for meg at det kommer til å bli meget innviklet å forklare dette for de..!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...