pyret&jeg+spire Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Var dere kvalme rett før? Har hatt sterke kynnere og murringer den siste mnd, men i dag våknet jeg opp kvalm i tillegg, kan det være at noe er på gang?!? Si ja, si ja Er lei av å gå gravid, så tar alt som et tegn Er foresten 39+2.
honningbien Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 hihi, håper også på noen positive svar her... Er også 39+2, har vært kvalm de siste dagene. (Men tror egentlig at det er fordi jeg er ganske kort, 160 cm, og selv om babyen har festet seg så presser han godt opp mot magesekken..) OG er plaget med massekynnere med menssmerter (men kun om natten av alle ting...som om ikke de 117 dobesøkene var nok...)
Lykke X 4 Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Nei, har ikke vært kvalm rett før. Har hatt kynnere og murrringer i mange uker før. Men aldri vært kvalm rett før fødsel. Kanskje bare noe du har spist?
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Tja, jeg har vært kvalm og kastet opp ved begge fødslene, men da har fødselen allerede vært i gang da. Lurer på om det er i begynnelsen av åpningsriene... Men vi krysser fingrene for at det er noe på gang hos deg ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Jeg var ikke det. Men hører jo om de som både blir dårlige i magen og kaster opp ved fødsel da.. Ellers kan det være fordi det er så kort vei ned til magesekken nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå