Håper en liten i 2010 Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Hei hei:) Har ei jente på 2 år så nå vil vi prøve på nr 2. Jeg hadde eggløsning i går og vi håper jo selvfølgelig at det gir resultat:) Også ska jeg i bryllup i dag så da lure jeg på dere syns jeg bør holde meg vekke fra alkohol i dag. Syns det er litt vanskelig for folk kommer til å spør hvorfor jeg ikke drikker noe og vil ikke si til noen at vi prøver. Hva syns dere jeg ska gjør?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Det kan ikke skade å ta ett glass vin i prøvetiden - jeg holdt meg unna det de første månedene jeg prøvde, men nå har jeg blitt gravid to ganger på 6 mnd og mistet begge gangene - nå skal jeg kose meg i prøvetiden. Det er jo ikke før i uke 5/6 av navlesnoren utvikles og du og ett evt embryo deler blod - så før den tid kan det nok ikke skade verken litt alkohol eller spekemat eller andre ting, man skal da prøve å leve normalt. Jeg ville ha tatt meg ett glass hvis jeg hadde hatt lyst på det, kos deg i prøvetiden du - det hadde jeg gjort =) Lykke til da =) Klem fra
Håper en liten i 2010 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 Tusen takk for svar. Hjalp meg kjempe mye du nå) Kjekt når folk svare å hjelpe kverandre:)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 en kan da ikke stoppe å leve livet selv om man prøver mener jeg, barnet tar ikke noe fra deg før uke 5 eller 6, jeg for min del har alltid levd normalt frem til jeg får en positiv test, denne gangen hadde jeg en fest lørdagen og fant ut jeg var gravid torsdagen etter, og ikke har jeg dårlig samvittighet heller hehe synes du skal kose deg i dette bryllupet jeg ha en fin kveld :-)
Bumblebeee Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Du er vel knapt befruktet enda hvis el var i går. Så ja, jeg hadde nok tatt meg et glass. Selv prøver jeg å holde meg unna alkohol mellom el og ikm, fordi jeg fikk så dårlig samvittighet forrige gang da jeg tok negativ test fredag kveld, drakk to glass vin og testet positivt dagen etter. Men drøyer denne prøvinga i mange mnd kommer jeg nok til å endre litt på "reglene" Kos deg i bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå