Gå til innhold

Blir litt nervøs jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 3 nå men det er 6 år siden forje fødsel.....jeg er nå 29+1 og har i noen uker vert plaget med kynnere som har gått skikkeli i ryggen....men de har ikke kjentes så godt nede i magen, men siden i 6 tiden i mårrest så har jeg hadt gjevnt med kynnere som varer en 30-45 sek og som går enormt i ryggen og framme i magen, blir jo litt redd for at den lille ikke har tenk å holde seg i magen. men hallo uke 29+ er jo alt for tidlig.....

Har ikke lyst å ringe føden heller i tilfelle det ikke er noe, har 1 time å kjøre dit.

Også får jeg dårli sammvittighet overfor gubben, føler jeg syter og klager for mye...hadde jo masse jeg skulle gjøre i dag....men da sir gubben med et rart toneleie " Du kan nu ikke lek med gresstrimmern som har så mye kynnera at du så vidt kommer dæ opp av senga" ufff........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er jevnlige kynnere så ville jeg ha ringt føden. Det du skulle gjøre i dag, kan du gjøre en annen dag. Og mannen din støtter deg nok i dette.

Heller en gang for mye, enn en gang for lite!

Skrevet

Ikke morro ha det sånn=((

Skrevet
:o) ja gubben støtter meg det gjør han....men avatil tar vell hormonene og overanalyserer litt for mye.... jeg får se hvordan det går utover dagen, håper bare at de her mensmurringene x2 i ryggen gir seg, det er de som er verst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...