Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Jeg venter nr 3 nå men det er 6 år siden forje fødsel.....jeg er nå 29+1 og har i noen uker vert plaget med kynnere som har gått skikkeli i ryggen....men de har ikke kjentes så godt nede i magen, men siden i 6 tiden i mårrest så har jeg hadt gjevnt med kynnere som varer en 30-45 sek og som går enormt i ryggen og framme i magen, blir jo litt redd for at den lille ikke har tenk å holde seg i magen. men hallo uke 29+ er jo alt for tidlig..... Har ikke lyst å ringe føden heller i tilfelle det ikke er noe, har 1 time å kjøre dit. Også får jeg dårli sammvittighet overfor gubben, føler jeg syter og klager for mye...hadde jo masse jeg skulle gjøre i dag....men da sir gubben med et rart toneleie " Du kan nu ikke lek med gresstrimmern som har så mye kynnera at du så vidt kommer dæ opp av senga" ufff........
Artica Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Hvis det er jevnlige kynnere så ville jeg ha ringt føden. Det du skulle gjøre i dag, kan du gjøre en annen dag. Og mannen din støtter deg nok i dette. Heller en gang for mye, enn en gang for lite!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 ) ja gubben støtter meg det gjør han....men avatil tar vell hormonene og overanalyserer litt for mye.... jeg får se hvordan det går utover dagen, håper bare at de her mensmurringene x2 i ryggen gir seg, det er de som er verst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå