Gå til innhold

Da er jeg redd det går galt igjen :(

Håper på nytt 34

Anbefalte innlegg

I oktober mistet jeg så sent som i uke 24, og tiden siden har vært vond og tung. I tillegg har vi vanskelig for å bli gravide. Det var derfor en liten lettelse da vi endelig lykkes igjen. Jeg er nå 5 uker på vei, så jeg vet jo at det er en kritisk tid.

I går etter at vi hadde vært på restaurant, fikk jeg akutt vondt i magen. Smerter ganske lavt på magen og dette har vedvart til i dag, og jeg kjenner det fortsatt. Har også vært plaget med ekstremt mye luft i magen under denne tiden, og jeg begynner å frykte at det har gått galt. Foreløpig har jeg ikke fått noen blødning, men det kjennes som mensen er rett rundt hjørnet.

Er det noen som har opplevd det samme, og hvor lang tid har det gått før kroppen skiller det ut?

Føler meg både motløs, nedstemt og ekstremt synd på meg selv. Skal vi aldri lykkes? Jeg føler virkelig ikke at jeg takler mye mer motgang nå.

Takk for dere som leste, og takk for de som har noen tilbakemeldinger.

Ønsker dere andre her det beste.

Klem fra meg

Fortsetter under...

Jeg hadde slike smerter da jeg gikk gravid med min sønn. Jeg trodde virkelig at jeg holdt på å miste, men nei da! Så lenge du ikke har blødninger, så kan det hende at det er voksesmerter. Jeg anbefaler at du bestiller en UL i uke 6 for å se om hjertet slår, evt. ta HcG 2 ganger for å se på stigningen. Denne bekymringen er helt forferdelig. Og særlig etter at du mistet babyen din så sent sist. Lykke til og håper at dette er ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...