Gå til innhold

Mistet i uke 14....når prøve igjen?

trudiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg måtte avbryte svangerskapet i uke 18. legen sa da at jeg burte ha 2-3 menstasjoner før vi prøvde igjen. pga kroppen trengte litt tid til og komme seg på. trist at du mistet, lykke til med neste graviditet..

Skrevet

Hos meg sa legen vent 1 mens, og lengre hvis jeg trengte for den psykiske delen. Men kroppen er klar når den får mensen igjen...sa min spesialist iallefall.

• 3 uker senere...
Skrevet

Mistet også uke 14, men fosteret hadde vært dødt noen uker, for det var veldig lite a det kom ut. Hadde utskrapning av fostersekken, alt annet var ute og jeg orket ikke piller, ville bli ferdig med det. Legen sa det ikke var nødvendig å vente lenger enn til jeg ikke blødde mer. Sluttet å blø en uke etter, hadde "trøstesex", og nå en uke senere kjenner jeg meg gravid igjen, så venter veldig på ny test. Det er helt individuelt når man kan prøve igjen, kroppen styrer det. Min kropp virker som om den ble raskt klar og for meg er en ny gravidtet raskt det beste som kan skje, men jeg vet at det er mange som har behov for å vente.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg var på tidlig UL idag (uke 12) og fikk beskjeden at den ikke er mer og har vært det i noen uker nå. Jeg har ikke merket NOE, syntes jeg ennå kjnnes gravid ut... Å fortelle dattern min på 7 var trist, hun gråt for lillesøster/bror men sa at vi kan vel få en til snart? Gynekologen sa til meg at 12 dager etter mens er eggløsningen klar igjen så hvis jeg ønsker kan vi bare kjøre på pånytt... Jeg blir ikke å hoppe over noen mens, jeg skal prøve så fort eggløsningen er klar, har ventet i 1 1/2 allerede, vil ikke vente mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...