Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 er så redd for toxoplasmose .... jeg er gravid i 8 uken ... bruker spade selfølgelig og skal kjøpe hansker. er han syk på noen måte ? han er vel ca 8-9 uker , har hatt han i nesten en uke..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 du kjære deg. Så lenge du ikke SPISER kattebæsjen eller gnir det inn i sår, så får du ikke smitte fra katten! Det at katten bæsjer blod kan ha mange årsaker, ta den med til dyrlegen!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg hadde vært mer redd for katten, enn for Toxoplasmosesmitte. Hvorfor har dere ikke allerede tatt den med til dyrlegen?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 fordi jeg har akkurat tømt kattedoen og da såg jeg det, jeg tømmer doen hver dag og har aldri sett det før. er det kun via avføring man kan bli smittet ? den er jo en kattunge og liker å leke så jeg har fått et par kloremerker.. jeg skal ringe dyrelegen nå.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Du har akkurat tømt kattedoen, og da så du det? Du tømmer doen hver dag, men har ikke sett det før i dag? Riktig, men i hovedinnlegget ditt skriver du at katten har hatt blod i avføringen ca en uke? Så dette klinger ikke helt rent?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 ring dyrlegen for pokker! blir så irritert på folk som skal somle så med det. og til informasjon, katter skal IKKE tas fra mora før de er 12 uker!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 FY flate for noen idioter dere er , kjenner jeg blir kvalme det står då ingen steder at katten har hatt blod i avføringen i en uke ?? det står jeg tømmer doen hver dag og den har ikke hatt det før men i dag hadde den det ! OMG ? somler ? det tok en time fra jeg såg det til jeg hadde ringt vetrinæren herlighet det var et lite spm om noen hadde vert borti dette før .. jaja det forresten ingenting og bekymre seg for han har akkurat begynt med vanlig mat . men jeg skulle ringe hvis det forsatte OG TIL INFORMASJON katte moren er død det er derfor jeg har fått kattungen så tidlig !!! jeg har ikke gått inn tatt en unge fra moren dere kan slappe trygt av =) mvh HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå