CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Klarte ikke la være å teste idag tidlig, 4 dager før IKM, men den ble veldig klar positiv ja ) Testa med en One-step stav fra billige tester. Jippi! Lillemor skal bli storesøster! ))
*shehasmyheart* Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer! Så gøy! Nå får dere en fin helg:) Lykke til videre:) Sier det igjen: Håper vi andre blir smittet av alle dere som har blitt gravide nå
White*Angel Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer:) har til symtomer? Skal teste neste fredag jeg, på bursdagen min. Er den negativ skal jeg ut å feire:) Tiden vil vise;)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 Tusen takk ) Forrige pp hadde jeg alle mulige symptomer, men nå som jeg faktisk er gravid har jeg ikke mange Det stikker innimellom i magen, i tillegg til økt matlyst Lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Msse masse grattis:) Tror det er veldig mange her inne som tester i helgene.......hehe Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå