Gå til innhold

Hvordan er situasjonen med ...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er situasjonen med bf? Har dere kontakt, hvordan reagerte han da han fikk vite han skulle bli pappa?? Og hvordan omsorgsdeling har dere, hvis dere har?? :)

Håper alle har det bra.. Kommer til å bli alenemor, og er nok litt redd og nervøs.. Men jeg gleder meg også, håper bare han ikke lager noe bråk.. Ser veldig opp til de mødrene som klarer det selv, gjennom hele svangerskapet og alt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lite kontakt med barnefar nå. Har ikke hørt fra han på halvannen måned, til tross for at han sier han fortsatt ønsker kontakt. Men det er forskjell på hva han sier og hva han gjør...

Forholdet vårt var over i det jeg fortalte at jeg var gravid. Da skjønner du sikkert at graviditeten ikke akkurat var planlagt...

Kommer ikke til å bli noen omsorgsdeling her, da bf bor lang unna, samt at han viser lite (ingen) interesse.

Hadde aldri trodd at jeg skulle komme opp i en slik situasjon, men det har altså skjedd. Skal nok klare det, men må inrømme at det til tider er tungt... Bor selv langt fra familie, og er nytilflyttet, så kjenner ikke så mange her. Så jeg MÅ nok klare alt selv...

Skrevet

jeg har ingen som helst kontakt med bf, vi mistet kontakt og endte forholdet når jeg var 2 mnd på vei, er nå snart 6, så her blir det jeg som har hele omsorgen for barnet, pga faren ikke viser noe interesse og sa han ikke var klar for å få barn nå, ser jeg ingen grunn til at han skal gjøre det seinere eller...men jeg tror dette skal gå kjempe bra...lykke til, til dere alle, dette går nok veldig bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...