__sommerbaby09__ Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Hei er i uke 36 nå og oppdaget plutselig at jeg hadde fått veldig hovne ben... hadde ikke slik i første svangerskap... Har alltid hatt utslag på urinen på kontrollene... Bør jeg være bekymret nå? svangerskapsforgiftning?? Hva skal jeg gjøre???
elledille Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Ville ikke bekymret meg ennå iallefall. Legg deg på sofaen med bena høyt, slapp av og drikk masse vann. Det vil nok gjøre susen..
Snuppy Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Jeg er bare i uke 31 og har også fått veldig hovne føtter, fikk det heller ikke første gang, så det varierer sikkert fra gang til gang. Lurer på hvordand det skal bli å vandre rundt med sånne føtter i bryllup i morgen.
cakes Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 det er helt vanlig med litt ødemer, har hatt det noen uker selv jeg. er i uke 30. for at det skal være sv.forgiftning må det være en kombinasjon av mange symptomer, som protein i urin, vedvarende høyt blodtrykk, og noen ganger ødemer og hodepine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå