engutttil=) Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 No har eg vært på føden og alt i orden. så no ska eg berre være heime å vente på rien=)
engutttil=) Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2009 tusen takk=) glede meg veldig no t å se gutten min=) ska gå å sove så kanskje det skjer nå=)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 heldig du.... en mnd til vi får se tassen vår.... lykke til!!!!!!!!!! mange gode tanker
thea - M har gull i gulping Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Heldiggris:) jeg våkner hver dag og håper at i dag er dagen.. men neida!! Men masse lykke til, på forhånd gratulerer:)
engutttil=) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2009 9 daga t termin og ca 5-8min mellom modningsrien no ska eg snart ringe føden igjen.=)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 ¨åh spennende fikk to timer søvn er så dorlig får ikke sove mere men har nok ikke noe med fødsel og gjøre 9 dager til termin hær også... har måttet ta lactulose i en ukes tid og er syyykt dorlig i magen men sikkert greit å få tømme tarmen før noe skjer.... jaja nok om meg lykke til dette klarer du kjempe fint ikke lenge til du får han i armene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå