Gå til innhold

Kan du hjelpe? Vurderer å kjøpe Teutonia Spirit S3, men....

Anbefalte innlegg

hvilken bag skal jeg velge?

Barnet blir født i november. Ser for meg at soft-bagen er uaktuell da jeg kan tenke meg det litt mer stødig.

Men ser det er fashion-bag, vario plus hardbag og en duobag (08).

Er det slik at alle disse bagene kan brukes til "spiriten"? Har noen erfaring med disse forskjellige og kan si noe om de? Det hadde vært til stor hjelp!

Og ca hvor lenge kan en bruke disse bagene, de er fra 75 -77 cm lange? Hvor mange mnd ca?

Fortsetter under...

Bagen skal du bruke frem til barnet kan sitte selv og da den ca 74-77 cm!

Jeg selv har brukt fashion bagen,frem til jenta mi var 7 mnd,da satt hun nesten selv!

Dessuten er bagen liten og nett og lett å bære med seg..

Har fashionbagen til min januar-gutt, men begynte ikke å bruke den noe særlig før i mars/april. Brukte storesøsters gamle simo kombi med voksi i til å begynne med. Vil ikke anbefale fashion til vinterbarn hvis du bor et sted der det er "ordentlig" vinter. Kalesjen er veldig åpen og stormtrekket er en vits. Det er ikke plass til vognpose i bagen, muligens de minste posene som er beregnet til bilstoler kan brukes. Teutonia har kommet med en mini-nestpose som er beregnet til disse bagene. Har ikke prøvd den selv, men sett den på butikken og den ser ut som en dukkepose.

Nå når mini har blitt 5 mnd har han såvidt plass i bagen sammen med ei tynn lita sommerdyne, og stormtrekket sparker han bare av.

Nei, nå hørtes jeg veldig negativ ut ser jeg... er egentlig godt fornøyd med bagen min da... den er jo nydelig, lett, praktisk å bære med seg, myk og god inni og mini sover som en stein i den. Men som sagt... ikke til vinterbruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...