Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? Husker ikke om jeg hadde det med de to andre foruten når fødsel starta da...

Har hatt menssmerter stort sett i hele dag, men ingen kynnere. Har hatt endel kynnere fra ca uke 19. Har ikke gjort noe spesielt i dag heller, har igrunn vært veldig rolig fordi jeg har kasta opp litt og ikke følt meg helt i form.

Med forrige var jeg inn og fikk stoppa fødseln i uke 30. Men det er jo 9 år siden så da trenger det jo ikke ha noe sammenheng.

Er det normalt og ha menssmerter de siste mnd?

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Jeg er plaget med masse kynnere, men i tillegg kan jeg få skikkelige menssmerter som river ned gjennom lårene uten at livmoren strammes. Må si at disse menssmertene er verre enn kynnerene jeg har...

Hadde ingen lignende smerter med nr 1, bare vanlige kynnere til den dagen jeg gikk i fødsel!

Skrevet

Tja,har inntrykk av at det er ein del som opplever det også ein del veker før termin. For min del fekk eg beskjed av JM om å ta kontakt med føden om eg fekk menssmerter i tillegg til kynnerane eg hadde. I veke 32 (då hadde eg hatt menssmerter og mykje kynnera litt til og frå), ringte eg til føden ein kveld eg syntes det var ekstra mykje. Det endte med innleggelse for min del fordi livmorhalsen min var blitt påvirka. Blei lagt med drypp og fekk lungemodningssprøyte. Ting roa seg igjen, men legane var rimeleg sikre på at eg kom til å føde før termin. (Eg sa heile tida til meg sjølv at eg heilt sikkert ikkje kom til å gjere det hehe). No er det fem dagar igjen til termin!! Så det har gått veldig bra her hos meg vertfall. Men som sagt-har inntrykk av at det er ein del som får menssmerter mange veker før termin, uten at det betyr noko. Kunne jo berre tatt ein telefon til JM eller føden for å høyre kva dei trur?

Skrevet

Hadde samme som deg med nr 1; vanlige kynnere som gikk over i rier og fødsel rundt termin. Med nr 2 hadde jeg skikkelige menssmerter som rev nedover lårene på innsiden dagen før fødselen begynte om natta.

Denne gang har jeg menssmerter innimellom veldig masse kynnere. Noen kynnere er bare magen hard, andre kynnere er nesten vondt og jeg må bøye meg litt fram og holde på magen.

Idag (er 37 + 6) har jeg vært veldig sliten, kort lunte og ubehag imagen, og så har jeg hatt noen "ilinger" nederst i ryggen....

Veldig ulikt, med andre ord!

Men siden mannen min er borte på jobb, skal jeg ikke føde før i juli, he..he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...