Gå til innhold

Menssmerter, litt i ryggenog ulming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det med slikt, har gått 11 uker og nå begynt å kjenne slike smerter på kvelden, blir jo redd.

kan det være det at livmoren nå utvider seg at smerter kommer? Blør ikke, men ser etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg trodde helt til i dag at jeg/vi var i uke 11, vært på UL og fikk vite at vi var 12+2... fikk se armer og bein, nese og munn, så moro...:) jeg har også hatt slike mens smerter og vond rygg nå i det siste og det er verre om kvelden..men sikkert fordi vi har gjort masse i løpet av dagen osv... men de menssmertene er nok livmoren og alt forbredelser som gjør det ømt og murring nederst imagen som gyn sa, så jeg tror du bare skal slappe av og bare roe deg ned ;)

Skrevet

Takk, hjelper alltid med litt beroligende svar:-)

Man er jo så ømtålig for alt og forventer all hverdens svar av den positive varianten:-) Jeg vet det kommer mensliknende smerter i denne fasen, men liker ikke stikkingen blandet med vondt nederst i ryggen. Det gir seg etter en times tid, tenker å uroe meg om det blir uutholdelig og vedvarende.

takk for svar:-))

Skrevet

Menssmertene kom igjen i dag, litt lettfarget utflod. Smertene ga seg og kom etter en stund igjen. Jeg har observert dette tre ganger i dag...

Er livredd...

Skrevet

noen får menssmerter og misfarget utflod i den perioden de skulle hatt en vanlig menstruasjon. Kanskje det er nå i ditt tilfelle? Ikke alle stopper rett opp med å føle det i kroppen, men det avtar og er nok ikke noe å uro seg for. For det er jo ikkje sånn at du har store blødninger...

Legg deg strekk ut med bena opp og hvil deg.

Skrevet

I dag, søndag våknet jeg med to striper blod, har hatt smerter i natt, høyre side ned mot lysken. smertene har ikke hvert sterke nå her i morges, bare lett ulming og kl er kl 10. Blør ikke rennende. Har lest at det er båndene i livmoren som strekker seg og gir denne følelsen ned mot lysken. Jeg er livredd blodet som kommer sammen med sperter.

Vet at noen får menssmerter og missfarget utflon når mensen skulle kommet, men det er i begynnelsen, ikke i 11 uke.

Skrevet

Menssmerter, litt i ryggen og ulming i 11 uke endte med abort i natt:-( Jeg fikk utskraping i dag men kroppen hadde ordnet opp selv,,,fosteret døde i magen i sin syvende uke, kroppen min hadde ikke "sagt" fra og fortsatt med å produsere hormoner.

Ikke noe morsomt i det hele tatt tross min mening om at naturen går sin gang.

Lykke til dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...