Gå til innhold

Når pakker man fødebaggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jo ikke at klærne støver ned heller, og mye av det man har med bruker man jo til daglig, så man må legge ting tilbake hele tiden. Men utrolig kjedelig å ikke rekke å pakke den, om f.eks vannet går (gjorde det sist, og tro meg, gubben gjorde IKKE en god jobb som fødebagpakker...;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye klær har du tenkt å ta med deg da?

jeg har tre uker til termin, og tenker ikke på dette enda. men regner med at jeg slenger en joggebukse og evt 2 gensere i baggen. og det er det. (og toalettmappa mi selfølgelig, men den er alltid klar)

forrige fødsel, brukte jeg kun joggebukse og sykehusskjorta, var liksom ikke så opptatt av dette. var bare sliten :-)

hva pakker dere?

Skrevet

Syntes det er greit å ha den pakket når man er i uke 37, siden man da skal regne med at fødselen kan skje når tid som helst så er det vel fint å ha den ferdig pakket om det skulle skje :)

Hadde det sist gang, og to dager etter jeg pakket den var det full fart til sykehuset, nå har jeg hatt den pakket i to uker, men det gjør ingen ting :)

Skrevet

Har så smått begynt å finne fram det jeg skal ha med. Er 38 uker på vei. Stresser ikke så mye med det, men har skrevet opp hva jeg skal røske med meg når fødselen blir et faktum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...