Gjest Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Mulig jeg er skikkelig bortskjemtpå bilfronten. Men nå skal vi bytte ut godbilen , i en liten, rimelig sak fordi sambo skal bli ukependler de neste årene. Vi har tenkt å bruke ca 100 000 på bil, og den skal være sikker og driftsikker (orker ikke verkstedmas). Men den jeg prøvekjørte i dag, som var perfekt ellers - manglet aircontotion. Jeg kjenner jeg får litt klaus ved tanken, for jeg fikser ikke å pust einn varm billuft. Det er jo bare å åpne et vindu, mente selger. Men jeg er ikke overbevist. Hadde det vært aktuelt for dere å ha en bil uten aircondition ? Bor i Norge da, men det blir jaggu varmt inni en bil når den står i sola.
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Ble mye skrivefeil ja. Men skriver på mini tastatur.....
BoyMadeInChina Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Testet du klimaanlegget skikkelig? Vi har en varebil det ikke er AC i, men den blir god og "kjølig" når den står på det minste (18 grader). Nå er ikke jeg noe særlig glad i å kjøre med vinduet åpent, så om klimaanlegget ikke er bra så hadde jeg nok takket nei...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Det er helt uaktuelt for meg. Det er IKKE bare å åpne et vindu. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe en bil uten aircondition.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Med mindre jeg ikke hadde råd til annet enn bil til type 20 000,- hadde jeg aldri kjøpt bil uten ac nei. Det var et dårlig salgstriks he he =)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Hvis du har et klimaanlegg er jo det aircondition, da. Det er faktisk hakket over AC, siden du kan stille inn temperaturen.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 det er uaktuelt for oss ja. Vi han en bil med aircondition, og en uten.. Og det er så utrolig mye bedre å kjøre den med, det går jo faktisk ann å føre en samtale med de du kjører sammen med. I tillegg til at du slipper DEN trekken i bilen.
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Hadde på viftene, men det er ikke det samme. Klimaanlegg har vi i bilen vår nå - men vanlig AC holder i massevis også . Jeg trenger bare KALD luft. Bra det ikke er bare jeg som er bortskjemt nå da. Tror min kjære var litt oppgitt.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Jeg hadde ikke kjøpt en bil uten aircondition i år 2009, men det er meg da. Forrige bilen vi hadde ble det aldri kaldt i om sommeren- satt jo å svetta. Nå er det såååå mye bedre. Men vi kjøpte helt ny bil da...
MintCondition Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Vi har bil UTEN a/c nå, og sverget sst sommer at vi aldri skulle kjøre langt (kjørte Trondheim/Danmark) uten a/c igjen... SÅ jeg hadde ikk kjøpt en bil uten a/c nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå