helene0: jan09+jun11 Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg var ute å trillet litt i byen i dag og kom til å tenke på at vognen er ganske stor og tung. Skulle gjerne hatt en vogn nr 2 som er litt lettere enn den vi har nå (Brio Happy - er veldig fornøyd med den altså, men alt til sitt bruk liksom) Tenker en slags trille som er litt solid, knotten er jo bare 5 mnd så det må være en som kan legges godt ned. Noen som har tips? eller vogner man ihvertfall bør holde seg unna...
Lizzie_81 Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Jeg kan så absolutt anbefale Bugaboo Bee. Litt dyr, men så utrolig god å trille på. Ryggen kan legges helt ned.Knøttet var ca. 5,5 mnd når vi kjøpte den. Vi kjøpte vår nettopp for å ha en som var nett og grei i byen, og på kjøpesenter ol. Er superfornøyd.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Vi har akkurat kjøpt carena max. Har ikke testa den så mye enda, men den har fått mye bra omtale på nett.. og den er ikke dyr heller, er på tilbud på babyshop nå!
mamarama og lille banan Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 jeg kan i hvertfall anbefale Mountain Buggy Urban Jungle. den veier bare 8,5 kilo, låsbart/svingbart forhjul og er lett å legge sammen. den blir nesten helt flat når den er sammenlagt.
MintCondition Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Vi skal straks begynne å bruke sportsdelen på vogna vår: OTH Urban Jungle/Mountain Buggy. Hadded en til storesøster også, og elsker den vogna
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Selv sikler jeg litt på en Easywalker Sky, selv om jeg egentlig er storfornøyd med Emmaljunga City Crossen min;) Sjekk ut denne: http://www.barnevognguiden.no/easywalker/easy-walker-sky.html
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 eneste som er drit med oth urban er at sportdelen er FRA deg, det syns jeg er kjedelig når de er så små...
snuppeluppe Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Det er ikke kjedelig å ha sportsvogndelen fra deg. Det går som regel veldig bra. Her i huset har mini brukt framovervendt vogn fra 5mnd og han koser seg i vognen. Skal du ha en vendbar vogn må du som regel gå for de tunge store vognene som emmaljunga og simo og brio. ( kjedelig store vogner spør du meg) Kan anbefale deg OTH på det varmeste. du kommer til å bli kjempefornøyd. Har aldri møtt noen som er misfornøyd med denne vognen. Siden du allerede har en robust stor vogn kan vogn nr være en vogn ala oth, easywalker, Gt Swing eller TFK Du kommer til å merke stor forskjell.
Lizzie_81 Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Det er nettopp Bugaboo Bee er så genialt. Liten nett, vanvittig bra svingradius og du kan velge om den skal være vendt fra deg eller mot deg. Sjekk ut denne http://www.barnevognguiden.no/bugaboo/bugaboo-bee.html
Collette Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 Ja, gå for Bugaboo Bee. Jeg elsker den vogna og har nesten ikke brukt den andre siden vi kjøpte den. Har fått sydd en pose (poshbug) til den, som er veldig fin å bruke nå om sommeren. Har brukt vogna nesten daglig siden gutten min var 3 mnd, nå er han 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå