Gå til innhold

Dere som vet om dere skal ha gutt eller jente...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg har det vært slik på de 3 kontrollene:

1. kontroll: 146

2. kontroll: 144

3. kontroll 140

Jeg har fått beskjed om at jeg har en jente i magen :)

Når det er sagt, så er det bare en myte at hjerteslag kan indikere kjønn ;)

Nei, jeg tror lite på alle myter som er ute å går jeg også.. Jeg har vore veldig dårlig i svangerskapet, og da sier alle at da er det jente, men det tror jeg heller ikke på!;) Det tror jeg er veldig individuellt:) Så kan dei se det på mageformen sier de osv, men jeg vet ikke jeg..

Jeg har ingen følelse heller på hva det blir, har ikke tenkt så mye på det! Det viktigste for meg var at h*n var frisk, så gleder jeg meg til "overaskelsen" i det h*n kommer ut!! Og det blir spennende!!! :D

Mannen ville vite, men ikke jeg.. Kanskje neste gang;)

Men nyskjerrig, det er jeg:D

Så.. hmmm... Har dere noe bra å komme med som jeg/vi kan gruble over..? :D

HI

Annonse

HI her:):)

Tror faktisk at h*n ligger mest på høyre side.. :) I så fall så stemmer det da med min første magefølelse, ja, har vore utroolig frem og tilbake.. klarer liksom ikke helt å "bestemme" meg om jeg føler gutt eller jente.. heheh... Men ja, tror h*n ligger mest på høyre side;)

Jeg har jo og lest at om urinen er veldig gul er det gutt, og lys er det jente.. Min er som oftest veldig gul.. men kan jo variere litt.. Har kanskje en liten aning sterkere følelse på gutt nå.. ;)

Blir spennende å se! "Bare" 10 uker igjen;)

Hjerteslag på 150 her, og det er gutt. Har heller ikke vært kvalm, noe som stemmer med gutt. Urinen er gul om jeg drikker for lite vann, hehe.

Lykke til med hvem det nå er som kommer. Jeg synes du er flink som har klart å "holde deg" - jeg bare MÅTTE vite det... :-)

Vestlandsfanden: Ja, haha.. men jeg skjønte hva du mente!;) hehe!!! ;)

Anonym: Ja, mangen som blir shokket og overasket når jeg sier jeg ikke ville vite;) Men jeg synes det er så spennende å ikke vite!!;) Og så gleder jeg meg fryktelig til det øyeblikket han eller hun er ute, og jeg kan se hvem som har lurt seg inni der:D

Dere som vet har vell kanskje allerede ett slags annet forhold til babyen en det jeg har, kan jeg tro.. det mesunner jeg dere litt for. At dere kan kalle babyen for gutten min eller jenta mi..? Men den tid kommer snart for meg også.. Neste gang vil jeg kanskje vite det.. Eller ikke.... hehe...

Her går det hverfall i "babyen min"... hehe... ;)

Ja, har noen uker til med litt grubling forran meg;D

Var forresten nettopp på 3D, det var helt fantastisk!! Var redd jeg skulle se hva det var, men det gjore vi ikke! Lignet verken på gutt eller jente liksom.. hehe :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...