Gå til innhold

Er det mulig:)

lille trollet og mamsen

Anbefalte innlegg

Hadde aldri trodd jeg skulle være avslappet i forhold til dette svangerskapet og er bare rundet 7 uker. Har jo mistet 2 ganger på rad. Har troen på att dette skal gå bra. Det bestemte jeg meg for med engang. Selv om jeg hadde helt panikk forrige uke og var sikker på at da var det slutt. Nå er jeg helt rolig og har igrunn vært det hele denne uken.

Kommer nok kanskje av at jeg er sykt kvalm og det er ikke så lett å glede seg over å skulle gå gravid. Ønsker bare å bli ferdig å sitte med en fiks ferdig nydelig baby. Kunne jeg ønske at ett svangerskap varte rundt 1-2mnd. Snakk om å svinge

Fortsetter under...

Så fint og høre at du greie rog senke skuldrene og ha en ro inni deg.....tror det er til det beste for deg, spiren og de rundt deg:)

Man får jo litt erfaring, selv om man skulle ønske man var den foruten, når man har mistet noen ganger. Det og være litt herre i eget hode er viktig tror jeg. man er optimist, men realist på samme tid. Sånn føler iallfall jeg det.

Håper jeg kommer snart etter med spire nr. tre, og føler den samme roen som deg:) Men jeg ønsker ikke kvalmen....hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...