Gå til innhold

August blir jeg prøver. JIPPI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg, og har begynt nedtelling.

Er det noen andre som blir prøvere i august?

Hvor mange barn har dere fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Jeg blir også prøver i august.

Vi gifter oss 15.august, og etter det ønsker vi oss skikkelig en liten baby!

Har sluttet med p-piller allerede, så kroppen skal komme i gjenge igjen.

Det blir vår første :-)

Skrevet

Her har nedtellingen også startet! :D

Vi har ingen barn fra før, er spente og gleder oss masse.

Planen er å bli "aktive" prøvere fra august.

Jeg har også kutta ut p-pillene, det føltes bra. Håper kroppen finner tilbake til "normalen" fort da...

Skrevet

Jeg er helt ny her og skal også prøve for første gang i august,

det blir så spennende!

Skrevet

Kan vel hive meg på. Har også sluttet med pillen, og håper alt er i "boks" i august. Kanskje ikke så lett å planlegge dette, men vi håper ihvertfall. Har en gutt og en jente fra før av, så dette blir nr 3!! Men vi gleder oss SÅ. Lykke til alle sammen, vi snakkes vel kanskje underveis her inne.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi begynner nok også å prøve igjen i august. Har en toåring fra før. Skrev et innlegg tidligere i vår om at jeg var litt usikker på om jeg var klar for ny baby - men nå tror jeg vi bare hopper i det ;) Blir veldig spennende!

• 2 uker senere...
Skrevet

signerer her jg og :o)

sluttet md p-pilla i mai for å være helt klar! ville ha syklusen min under kontroll :)

men så uteble mensen hele juni! kan tro tankene begynnte å spinne!

hvor lenge skal dette vare osv. var på nett og sjekket hvorlenge det var vanlig i å gå uten mens, før en oppsøka lege!!! jg har aldri hoppet over periode før...ikke uten å være gravid! så testene ble mange ja!

frika litt for jg var redd vi ikke hadde sjangs til å bli prøvere på ei god stund!

heldigvis i dag fikk jg mens! aldri sagt jippi over det før!

men nå er vi på sporet så fra nå av og frem til klaff er vi og prøvere!

har to fra før, gutt og jente.

bare vært prøvere 1 gang før.

storebror var en overraskelse vi ikke hadde ventet ;)

så nå håper vi på en spire snart :)

Skrevet

Vi blir også prøvere i august! Jeg er helt i hundre, dette blir vårt første barn!

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Noen som er igang eller?

Vi er igang og jeg er så spent :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg "melder" meg også inn her. Sluttet på p-pillen første uke i juni, og fikk min første vanlige mens 4 uker etterpå. Fikk ny mens drøye 3 uker etter der igjen, så det kan jo virke som syklusen og kroppen ikke er helt regelmessig og "klar" ennå - men jeg håper.... og håper....! Tok en clearbluetest i dag tidlig (ikke digital) - fordi jeg var sååå nysgjerrig, men den var negativ dessverre. Får ta en til om et par uker igjen, så får vi se da. Kjenner at jeg er litt utålmodig, selvom jeg vet at det selvsagt er veldig dumt å være det.

Noen som vet hvor lang tid det bruker å ta fra man slutter på p-piller til man er gravid? Og er det noen som har erfaring med de testene som er å få tak i på apoteket?

Lykke til alle sammen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...