Gå til innhold

Helgtestere

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen andre som skal teste til helgen?

Jeg skal teste i morgen tidlig dersom tanta ikke er kommet på besøk.

Min lille test historie denne PP: Fikk en usynlig skygge strek på mandag. Så svak at jeg ikke var sikker på om den var der. På onsdag var testen blenda hvit. På torsdag fikk jeg også en skygge strek, litt sterkere enn den på mandag, men tror ikke helt på den pga. testen på mandag.

Etter når jeg hadde EL så har jeg IKM i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM mandag eller tirsdag, skulle drøye testinga til søndag men testet i dag. Negativ CBD. Blæh! Da gidder jeg ikke teste mer før evt TR ikke skulle dukke opp. Men jeg kjenner henne på gangen...

Bedre lykke neste gang til meg, og lykke til til deg!! Høres jo spennende ut da mtp skyggestrekene:)

Skrevet

Hvordan gikk det mor og far og lille med tut? Tvi tvi!

Skrevet

Og idag var den blenda hvit igjen...

Jeg tror jeg snart blir sprø. Kan ikke den enten bli ordentlig positiv, eller tanta komme istedenfor å tulle slik???

Skrevet

Æsj, det er slitsomt med sånn frem og tilbake! Enig med du, bedre å få tanta enn å vente og vente, holder jo håpet opp da. Dersom det ikke klaffer så vil litt ferie forhåpentligvis hjelpe oss, tvi tvi!

Skrevet

Jeg kan jo prøve å se det positive i det, da kan jeg jo kose meg med et glass rødvin i kveld, og i ferien ;-)

Skrevet

God ide, det skal jeg og! Kos deg :-D

Skrevet

Etter en liten formiddagslur ser verden mye lysere ut. :)

Ok, er nok ikke gravid nå, men det betyr at jeg har 4 uker til å bli ENDA sprekere og sunnere før spira sitter, og at jeg kan kose meg med vin frem til el igjen :)

God helg alle sammen! :)

Skrevet

Har inntrykk at veldig mange tester i helgene:))))))

Selv ahdde jeg en MA 27/5, så jeg vet ikke hvor i syklusen jeg er:/ Gangen før det fikk jeg TR den 24.......så da får jeg se til uken om den kommer. Rart man blir så opphengt i denne ventingen på noe, enten på TR, EL eller alle ulike symptomer:) Artig hobby vi har damer:)

Ønsker alle sammen fortsatt god helg, hr i Drammen er det dårlig vær, regn og kaldt. Så da får man være inne og kose seg........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...