Jeanettegs Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 jeg tok en test i dagtidelig. det var sånn strimmel jeg brukte. først kom kontroll streken og den var sterk. men så kom det såvidt en liten test strek. den var veldig svak. kan jeg være gravid? jeg skal ha ikm på søndag.
Musemor med tre søte små Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Var det en G-test vil jeg nok tro du er gravid, ja. Men ta en ny test om et par dager for sikkerhetsskyld. Visker et lite gratulerer ;-)
Carasnella Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Så lenge den svake streken kom innen angitt tid på testen, så er du nok gravid ja:)
Jeanettegs Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2009 tusen takk for svar:) tok en ny test i dag. å det ble akkurat det samme. en SVAK strek. men har ikm i morgen så blir spennende å se:)
JKM09 Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 tror vi kan si gratulere:) fikk også bare en svak strek helt fram til IKM. tok en CB og den er ganske presis. Løp å kjøp den. den kan du ta nårtid som helst på døgnet etter IKM. lykke til:)
Jeanettegs Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 jeg har en digital en. men tørr ikke å ta den enda siden jeg tok en strimmel i dagtidlig og den er svak. skjønner ikke dette!! jeg har ikm i dag jo. noen som skjønner dette? huff blir så skeptisk. vil så gjerne ha den helt positiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå