Gjest Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Mannen er neste aldri hjemme pga jobb,har nesten ingen venner igjen etter jeg fikk baby! Lillegull er 12 uker,og jeg savner SÅ og ha noen og snakke med og være sammens med! Andre som føler seg ensom etter de fikk baby? Føler at jeg er bid helt alene i verden! BLÆH!
mamarama og lille banan Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 kjenner igjen den følelsen - er du med å barselsgruppe? hvis ikke, bl med på det! der kan du få snakket deg "tom" om babyting ingen andre skjønner noe av. er det ikke barselsgruppe der du bor, kanskje det er dib-treff i nærheten? - ring de tidligere venninnene dine! si at du har lyst til å være litt sosial igjen - treff familie! - kom deg ut å gå tur, dra på butikken, kjøpesenteret, kjør deg en tur - alt annet enn å sitte hjemme å sture
Gjest yrild Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Hei :-) Jeg følte meg også unormalt alene når Pappaen gikk tilbake i full jobb etter 3 uker... er ultrasosial som type og har ikke så mange venner her med barn, kjenner at livene våres ble så forskjellige at det med de andre vennene mine blir litt trått... men jeg tok tak i det og har tatt kontakt med alle de jeg kjenner med små barn (som jeg ikke kjenner så godt), så nå er det toppers synes jeg :-) Prøver å trille tur med en venninne av en kompis (kjente henne ikke i det hele tatt før) som har et like gammelt gull som meg en gang i uka, er kjempehyggelig... Har du ikke en barselgruppe? Men... skjønner deg veldig godt! Det snur livet på hodet!
CMH Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Skjønner deg egentlig veldig godt, har det litt likt De på barselgruppa virker grei, men ingen har tatt iniativ å møtes utenfor barselgruppe. Føler og at vennene mine prioriterer å finne ting uten meg, og jeg skjønner dem godt..Litt synd igrunn, er ung også så.. Men bare vær flink å ta kontakt med noen Igår tok faktisk nabodama kontakt med meg ( vi tok samme heis opp, bor i samme oppgang) og hun sa hun hadde sett at vi har baby og spurte hvor gammel hun var. Det viste seg at hun også har en baby som bare er 3 uker yngre enn min, og hun sa at hvis vi ville bli kjent eller gå tur etc var det bare å ringe på. Synes det var skikkelig koseli!
lillespire08+10 Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Ja, hør om det er en barselgruppe der du bor! Kunne ikke klart meg uten de jentene i gruppa. Hadde en del problemer med amming i starten, og da er det godt å snakke med noen som skjønner! Vi møtes en gang i uka, hele gruppa, mens noen av de har jeg så god kontakt med at vi møtes 1-2 ganger utenom den faste dagen også Fått meg noen nye skikkelig gode venner:) Så er det kjekt at vi alle bort i nærheten og har barn født i samme måned, perfekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå