Gjest Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 barselgruppa består av 4 andre,og alle på over 40år. har ingenting til felles med de,forutenom at vi har barn på samme alder. jeg er nå alene med gutten på 11 uker hver eneste dag. ensomt,ja! men kjenner lite folk her i nord,og har ingen jeg kan møte på dagtid. andre som er mye alene?
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 ja hvor bor du? synes jeg sitter alene om kveldene også jeg, er alenemamma da,så da må jeg nesten være hjemme, men koser meg masse med lillejenta da.
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Hei! Jeg bor i Tromsø,og er også mye alene med lille jenta mi! Vist du bor i Tromsø,kunne vi jo har trillet tur ilag om du vil:)
Gjest yrild Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Kan du ikke spørre på helsestasjonen om det er noen andre barselgrupper med like gml, litt eldre eller yngre barn der mødrene ikke er så ensartet eldre enn deg? Selv må jeg si at jeg nå føler at jeg har mer til felles med en 20 åring mamma enn en 34 årig single....
Lizzie_81 Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Hva med Babysang eller babysvømming? Finnes det andre tilbud for barselmødre der du bor? Barselgruppen min er ikke særlig aktiv, men det har ikke gjort noe siden vi har gått på babysang. Veldig kjekt. Både for mor og barn =)
CMH Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Heia, ja bor og i tromsø.. Kor i byen hold du til? Vi bor på Reinen =)
Julle&LilleBus Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 Hei! Jeg bor også i Tromsø. Har en gutt på 5 uker. Drar på sommerferie sørpå nå, men fra august kommer jeg til å være mye alene sammen med han og er interessert i å bli kjent med andre som man kan treffe på dagtid å finne på ting med!
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 heihei..har d samme "problemet". er jo ung mor på 20 år så er ikke noen av vennene mine som har fått barn ennå,og er mye alene. hadde jo vært kjekt å bli kjent me andre som har barn=) eg bor i bergen da... lurt litt på å begynne på babysvømming.. min barselgruppe er heller ikke aktiv,vi er 3 stk og snakker så vidt me hverandre... de er mye eldre enn meg og virker lite intrisert!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 jeg er for mye på farta jeg rett og slett.. burde heller prøve å faktisk ha en dag hjemme.. men men.. hvor bor du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå