togutter Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 er 36+0, og alle sier "så høyt oppe du bærer han, du kommer garantert til å gå langt over tiden!!" Blir smågal av å høre det.. Men er det slik at når magen synker så er det et tegn på at ting snart kan skje?
Esmiluni Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Bare ikke hør på det de sier! I mitt forrige svangerskap sank ikke magen i det heletatt, men gutten vår kom en uke før termin. Jeg tror at dette med at magen synker veldig mot slutten er avhengig av din kroppsfasong bl.annet. Lykke til!
Tuddeli Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Jeg er 35+2 og synes magen fortsatt er veldig høy, men da jeg var hos jordmor i går sa hun at hodet lå langt ned i bekkenet. Så det trenger med andre ord ikke bety noe, jeg er ganske lav, så antagelig er han så lang at han ser ut som han ligger høyt uansett. Hos mine venninner har imidlertid magen sunket endel helt mot slutten, så det blir jo spennende å se :-)
b10na&lillegull Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Magen min sank i uke 32, da var hodet festet. Har 14 dager til termin idag
Anita*født* Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Magen min har sunket noe og hodet er festet sa JM i går,men jeg er ikke så sikker,trodde ikke hodet festet seg som 2 gangs jeg..
Anita*født* Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Glemte si jeg har 19 dager til ul terminen
Mammarama=) Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Magen min har sunket endel de siste dagene..Kjenner det er lettere å puste og at jeg ikke blir like fort mett som jeg gjort i det siste.. Hodet er ikke festet, men jordmor mente at det kom av at det var en vannlomme på nedsiden.Og at det kom til å feste seg så raskt vannet gikk.. Men er jo skjeldent at det fester seg på flergangsfødende... har 17 dager til ul termin.. Anita..Tror at det kan feste seg hviss det er lenge siden sist fødsel.. Etter 7 år regnes en som førstegangsfødende igjenn sånn kroppsmesigt.. Er det ikke endel år siden du fødte sist???
Countess Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har 14 dager til termin idag,hodet har festet seg,men går ennå bare å venter på at magen skal synke.. Vil puste,og føler ribbeina mine trenger en pause nå Bare ikke hør på hva folk sier! var ei dame som sa til meg at jeg ikke måtte få massasje for det kunne flytte babyen??? Jeg måtte spørre hvor i all verden baby skulle flytte da..den som nesten ikke har plass til å sparke Det visste hun ikke.. Anita Fødeklar: Har også hørt noe om hodet og flergangsfødende,men det sies at på førstegangs kan hodet feste seg mange uker før,men hos flergangs skjer det mye senere,ikke i det hele tatt,eller når fødsel er igang? Men ikke vet jeg Alle svangerskap er forskjellige..Satser på at kroppen klarer det meste jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå