Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her inne, har en dårlig dag i dag og må bare skrive det ned.

Jeg trodde virkelig at det klaffet denne gangen. En uke etter EL hadde jeg kramper i livmoren, det har jeg aldri hatt før, og det varte i 2-3 dager. Samtidig hadde jeg en bitteliten blødning, blodet var rosa/lyserødt. Jeg blør aldri utenom mens. Brystvortene stakk kjempemye i flere dager. Alt dette fikk meg virkelig til å tro at det var håp. Så to dager før IKM testet jeg, jeg vet det er litt tidlig, men jeg greide ikke å vente. De første 5 minuttene var testen negativ, litt senere var den svakt positiv. Det var helt klart to streker der. Men jeg turte ikke glede meg over det, siden man egentlig ikke skal lese av etter 5 minutter. Jeg gikk fortsatt med håper, og i dag kom IKM, og det gjorde mensen også.... Sukk... Jeg har ikke blitt så skuffet tidligere, men siden jeg trodde at det ble denne gangen er det ekstra tungt. Så nå sitter jeg her og furter...

Jeg regner med at det er mange som kjenner seg igjen i dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Ja, jeg kjenner følelsen. En blir så skuffet! Jeg kjenner ikke din bakgrunn. Men håper du klarer holdet motet oppe, og satse på at det klaffer i neste syklus:) God helg!

Skrevet

Takk for oppmuntringen :). Det er verst med det samme egentlig. Vi har prøvd siden januar i år, men dette er første gangen jeg har blitt så skuffet. Det går bedre nå, det er jo som du sier bare å håpe at det klaffer neste gang. God helg!

Skrevet

Jammen kjære deg, er det sikker på at det er mensen du har fått da? Er veldig mange som får en blødning de dagene de skulle hatt mensen, men som alikevel har vært gravide:) Hvis du har blødd litt utenom, altså før mensen, så er jo faktisk det godt tegn. Har du tatt en test etter at tr kom da?

Skrevet

Det er lov og være skuffet, det er lov og være lei eg, det er lov og grine og det er lov og furte:)

Sender over klemmer til deg der du sitter med alle dine følelser:)

Skrevet

Takk for støtten :)!

Jeg har ikke tatt test etter at tr kom, for jeg tenkte at siden jeg blør så mye så må det vel være den. Må det ikke?

Skrevet

Nei, det må ikke være mensen skjønner du:) Er flere som har hatt blødninger når de skulle hatt mensen og da gått utifra at de ikke var gravide. Meeeeen som har vært det alikevel. Man kan blø like mye som en vanlig mens, men er mest vanlig å blø litt mindre og kanskje noen dager kortere.

Mest sannsynlig så er det sikkert mensen du har fått, men om du bløe annerledes enn du pleier eller du føler at ikke alt er som det "pleier", så kan det jo hende at du er gravid?

Skrevet

Eller så kan du ha hatt en tidlig spontanabort. Det hadde jeg denne måneden. Tok flere tester som ble positive litt etter tiden, men som gradvis frem mot ikm ble mer og mer positive innen de fem minuttene. Så kom mensen, og testene ble gradvis svakere og svakere inntil jeg 4 dager etter mensen fikk en negativ test.

Skrevet

Jeg tok en ny test for sikkerhets skyld, og den var negativ. Så det var nok en tidlig spontanabort ja. Det er jo trist, men vi får vel bare prøve igjen :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...