Gå til innhold

Jeg blir helt stresset! (førstegangs)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, idag er det hele 4 dager igjen til termin. Ikke lenge i det hele tatt.

Både igår og idag våknet jeg med smerter og de idag var VONDE og jeg holdt nesten på å grine av smerte. De kom med mellomrom men jeg fikk ikke tatt tid for jeg prøvde å overleve de uten tårer. De forsvant ikke av å bevege meg i andre stillinger. Så når jeg våknet og gikk på do gikk slimproppen. Ja, jeg vet det fremdeles kan ta tid. Men jeg tror ting sjker. Jeg har konstant vondt i korsryggen og siden jeg stod opp har jeg fremdeles smerter som ikke går vekk selvom jeg går. Men det er lengre mellomrom da. Jeg er forvirret for om det er kynnere eller begynnende rier eller hva, blir helt stresset. Huff.

Men, det betyr ihvertfall at gutten min snart vil ut. Og det gleder jeg meg til. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du kommer til å møte gutten din veldig snart jeg.. ;)

Skrevet

du er heldig:) lurer på om det kan ta fra 1-7 dager til fødsel når slimproppen går..

nok engang du er heldig.. 17 dager igjen her, men vil ha NÅÅÅ!!

lykke til i hvertfall:)

Skrevet

Prøv å ikke la deg stresse, lag en god kopp te og kos deg med god mat, en film eller bok el.l. Ta et varmt bad om det er vondt eller stikk på apoteket og kjøp en varmepute/rispute legg den der det gjør vondt og det lindrer. Når du stresser skiller kroppen ut hormoner som forlenger fødselen, så prøv å roe ned. Nå er det lov å kose seg med akkurat det du har lyst på, sjokolade, snacks, bittelittegrann vin om du fyser på det (kan faktisk hjelpe fødsel igang, men ikke ta mer enn et lite halv-glass) og hvil deg, du vet aldri når du trenger kreftene. Lykke til, kroppen din vet hva den har å gjøre så du kan bare følge med :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Heldige du - høres ut som du snart har sønnen din i armene dine!!! Tenk på det! Du har kanskje ei stri tørn foran deg nå, men dette klarer du. Pust, og tenk at hver ri bringer deg nærmere målet:-)

Skrevet

du burde ikke anbefale vin til noen som er gravid.... uansett om d er snakk om et halvt glass... kroppen til en så liten baby er ikke i stand til å bryte ned alkohol slik vi kan. det er slett ikke bra. sselv om babyen neppe vil slite med ettervirkninger av et halvt glass vil det sikkert slite litt med å få det ut av kroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...