Gå til innhold

Cec26 er du her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg tilbake fra USA, håper du er her enda :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei;) jeg er her enda jeg veit du;) Håper du har hatt en fin tur da? Hvor i USA har du vært hen? Jeg og mannen min var i new york for 5 år siden og det er den beste ferien vi har hatt.... brukte veldig mye penger da...hehe... litt shopping gal veit du...;) Ellers da? alt går bra m ed magen? slitsomt å fly så langt eller?

Skrevet

Hei igjen du, tok litt tid før jeg fikk svart gitt ! Ja det har vært knallartig. Nå har vi vært i USA flere ganger nå, men dette var en veldig annerledes og gøyal tur ! Reiste først til L.A, så dro vi til Palm Springs, så til Las Vegas, så til San Francisco, så kjørte vi hele kysten nedover og stoppet og tittet på masse rart. Endte opp i L.A igjen, Santa Monica etc. VELDIG VELDIG artig tur, veldig glad vi tok den nå mens vi hadde "sjangsen" :)

Ellers så vet jeg hva det vil si å shoppe i USA ja :P forstår deg GODT ! Går noen kroner da ja hehehe !!!

Magen går det bra med, hun er ekstreeeeeeeeeemt aktiv, men ellers bra hehe ! Gikk faktisk utrolig greit å fly så langt, hadde jeg 0 problemer med.

Nå har vi kjøpt oss hus i Slemmestad da ! Har du msn eller facebook, eller mail eller eller ? Lettere å skrive der, med tanke på at ikke alle kan lese etc. (om du ikke vil er det også helt ok altså, men tenkte bare å høre)

Håper du har det bra da :)

Skrevet

Det høres ut som dere har hatt en kanll tur ja.... jeg og mannen min drømmer om en sånn tur... ;) men jeg har blitt så utrolig redd for å fly etter jeg fikk barn... så jeg må vel være passe dopa før vi drar noen sted...hehe.. Jeg prøvde å sende deg en post, men fikk det ikke til? Men send meg en du... så har jeg både msn, mail og facebook klar jeg...hehe... så kan vi snakkes mere der...;) Spent på hvor i slemmestad dere har kjøpt hus jeg da...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...