Gå til innhold

Til dere som har vert gjennom en SA

LaBellaBella

Anbefalte innlegg

Tror jeg har en SA på vei, dessverre, Ekstra kjipt ettersom jeg hadde en MA i uke 13 i februar. Er nå i uke 6 og har det siste døgnet blødd litt, det vil si der har vert blod på papiret når jeg har vert på toalettet. Ingen klumper eller smerter. Er det slik at det alltid skal komme en klump ved SA eller er så tidlig at en ikke vil se det??

Fortsetter under...

Hei, trist å lese om MA-en din!! Jeg har hatt en SA. Da begynte det med litt brun utflod, så kom det friskt blod og så blødde det masse. Det kom litt klumper, men ikke så veldig mye.. Hadde heller ikke smerter. Jeg tenkte først at så lenge jeg ikke hadde vondt, så var det sikkert ikke noe galt, men skjønte etter hvert som blødningen fortsatte at det var gått galt likevel... Blødde litt mer enn en vanlig mens.

Hvis du bare har litt blod på papiret, og det ikke tare seg opp, vil jeg ikke tro at det er en SA, men det er bare min tolkning, altså. Det er mange historier om folk som har blødd både klumper og store mengder, og fremdeles har sett et bankende hjerte på ul, så det er ikke over for deg ennå!!

Lykke til. Håper blødningen stopper. og at alt er fint med deg...

Jeg hadde en SA i uke 6, og det blødde MASSE, man så at det ikke var mensen, fordi blodet ikke var så "slimete" og veldig friskt de første dagene, etter et par dager begynte det å komme klumper også.

Da jeg gikk gravid med ungen jeg har, hendte det at jeg blødde litt i begynnelsen, men ungen hadde det bra for det!:)

Lykke til, krysser fingrene for at alt går bra!

Ultralyd i går (6 + 4) og ble supergla og letter sjokkert da jeg så ett hjerte som banket. Var helt sikker på at det var gått galt. Kunne ikke gi noe forklaring på blødningen. Selvfølgelig ingen garanti for at det går bra men føles iallefall godt å ha sett at der er noe som lever der inne. Skal til ny UL i uke 10 for var da det gitt galt sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...