*25/06-09* Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Våknet at jeg måtte på do, og der gikk slimproppen, Endelig så er det ikke lenge igjen til fødselen er i gang, har mensen smerter x5, Begynt og få småtak i ryggen som kommer og går, har ikke tatt tiden. men er noen som kommer i løpet av en time Nå gleder jeg meg bare til og få lille gutt ut, holde og kose med han Gruet meg veldig til fødsel før, men de siste dagene nå har jeg nesten gledet meg Lurer på åssen han ser ut, hvor stor han er osv... <3
tgs Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Termin 25. juni du også, ser eg? Proppen min har kome sakte, men sikkert sidan måndag/tysdag denne veka, og jammen kom det ikkje meir no nettopp...Ah, lurer på kor lenge eg må vente no! Utolmodig, ja. Har t.o.m. oppfylt klisjeen om å pusse alle vindauge...Hahah, nettopp ferdig. Hadde aldri trudd eg skulle gidde..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 hehe. jeg har termin 30 juni og vaska over ALLE vindu i går.. har hatt tykk hvit slimaktig utflod ett par dager..og håper det er slimproppen som holder på å løsne seg opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå