LillyMy+1<3 Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Noen som har tips om hva vi skal velge? Har tilbud om en simo kombi vogn, men jeg har forelsket meg i en emmaljunga. Bor i andre etasje uten heis, og vognen vil bli mest brukt på asfalt..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Har simo, men kun simo bagvogn, men regner med at det er samme understell osv.. Denne vi har er veldig god og behagelig å trille med, denne vi har er stor, romslig og god plass til vinterpose og kan brukes lenge.. Vi har Emmaljunga City Cross, men bare sportsdel, går an å kjøpe bagdel på denne.. Denne er en fantstisk god vogn, minstemann på 2 år fikk denne da han var 2-3 mnd gammel.. Så den ble stående til han var stor nok til den.. Utrolig gode kjøreegenskaper, romslig og veldig stødig og sikker.. Har jeg skulle vært nødt til å kjøpe ny vogn nå har valget vært enkelt..
engutttil=) Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 eg e veldig fornøyd med city crossen. har både bag og sportsvogndeln. trille lange tura både på asfalt og grus og den e heilt fantastisk lett å løfte inn og ut av bil. anbefales.
nybegynner07 Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Er stor fan av vår Emmaljunga City Cross. Vi har city bagen i tillegg. Bor i 3 etg uten heis og den var helt perfekt. Vogna har vært ute i byen, på busser og trikker og på skogstur. Lett å kjøre og stødig som bare det. Anbefales på det varmeste. Lykke til!
Lykke X 4 Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Mange skryter av City cross. Simo kombi er veldig tung, men lun og god. Om jeg skulle valgt mellom disse to, ville det nok blitt city cross. Hadde jeg virkelig skulle valgt med tanke på dine kriterier, ville det blitt Bugaboo cameleon eller Brio go.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå