Gå til innhold

Emmaljunga vogn til "store" barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte for noen uker siden Emmaljunga Cerox (ser at sittedelene er ganske lite i str på alle Emmaljunga vognene). Gutten er bare 10mnd men har har ikke mange cm igjen før han når opp til "knekken" på toppen av seteryggen!!! -Den bøyes jo opp når han ligger. Hvordan går man det da når han blir større? Må man ha andre seler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet helt, men sittedelen på Cerox er 90 cm og min jente på nesten 3 år sover i den daglig, så det burde gå bra med din sønn med mindre han er veeeeldig lang...? For å få selene stramme både ved soving og sitting må vi riktignok justere litt på dem (de må strammes til sitting).

Skrevet

lillegutt brukte denne som sove vogn i barnehagen helt til han var 2,5 år.. og han er stor.. bruker str 98-104 i klær.. det gikk fint! selene var på ytterste hakket.. tror ikke barnet får plass dersom selen er for kort, da stanget iallefall min sønn i enden av vognen.. Nå må vi kjøre vogn uten å ha opp kalesjen, da han krasjer i kalesjen når den er oppe..

Skrevet

hmmm lillegutt er bare 10mnd, joda ganske så stor (bruker 80-86 i klær), og lang i ryggen. Så på han når han lå i vogna i går. Han er akuratt så lang at han tar borti den delen som "knekker opp" når ryggen ligger nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...