Makko med to små gutter Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Kjøpte for noen uker siden Emmaljunga Cerox (ser at sittedelene er ganske lite i str på alle Emmaljunga vognene). Gutten er bare 10mnd men har har ikke mange cm igjen før han når opp til "knekken" på toppen av seteryggen!!! -Den bøyes jo opp når han ligger. Hvordan går man det da når han blir større? Må man ha andre seler?
Spaniella Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet helt, men sittedelen på Cerox er 90 cm og min jente på nesten 3 år sover i den daglig, så det burde gå bra med din sønn med mindre han er veeeeldig lang...? For å få selene stramme både ved soving og sitting må vi riktignok justere litt på dem (de må strammes til sitting).
vi blir 4 :o) Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 lillegutt brukte denne som sove vogn i barnehagen helt til han var 2,5 år.. og han er stor.. bruker str 98-104 i klær.. det gikk fint! selene var på ytterste hakket.. tror ikke barnet får plass dersom selen er for kort, da stanget iallefall min sønn i enden av vognen.. Nå må vi kjøre vogn uten å ha opp kalesjen, da han krasjer i kalesjen når den er oppe..
Makko med to små gutter Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 hmmm lillegutt er bare 10mnd, joda ganske så stor (bruker 80-86 i klær), og lang i ryggen. Så på han når han lå i vogna i går. Han er akuratt så lang at han tar borti den delen som "knekker opp" når ryggen ligger nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå