håpogtro Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Vi tenker på både Ludvig og Even, men får ikke bestemt oss, dessuten er jeg og mannen litt uenige... :-o) Hva synes dere - og evnt andre forslag ? :-)
Vrimle Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Ludvig er stilig, men synes ikke det passer så bra til Ella.. Even har jeg aldri likt. Disse synes jeg passer til Emma: Mika Iver Isak Oliver Noa
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Abel eller Isak Ellers liker jeg Ludvik best av dine.
Cornelianelia Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Ella og Ludvig passer kjempefint sammen, og Ludvig er et koselig navn. Ella og Even passer også fint sammen. Det blir ihvertfall ikke feil om dere velger et av disse navnene. Andre forslag. Ella og Albert Ella og Johannes Ella og Vegard Ella og Trym Ella og Ulrik
Gjest Antarctica Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Jeg liker egentlig Even godt, men det blir litt ufrivillig komisk med Ella og Even sammen. Høres ut som en barnetv-serie eller en bok; "Didrik og Dorte" eller mormor og de 8 ungene. Ella og Finn Ella og Kristian Ella og Øyvind Ella og Yngve Ella og Rikard Ella og Lasse Ella og Anders
M ♥ ♂-2010 Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 Ludvig er kjempetøft og står bra til Ella. Flere forslag: Ella og Edvard Ella og Emil Ella og Erik Ella og Emrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå