Evila FØDEKLAR Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Hvorfor i all verden må den vokse også?? En ting er hovne ben og pølsefingre, men nå har jeg mest lyst til å gråte... Den er dobbelt så bred blitt jo! Jeg vil ha tilbake kroppen min
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Det er vel det som kalles fødenese Er ganske vanlig, og et underlig fenomen egentlig. Men er et tegn på at fødsel nærmer seg i følge min bestemor
LilleTrille med en tulle Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Går den bort? Fordi jeg har fått en sånn nese nå jeg å=P Ikke sånn super pent akkurat.... Tjukkenesa!
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Det går bort igjen ja Jeg har faktisk fått det selv allerede nå i uke 31+3. Maven har sunket helt også. Fikk sånn nese 1 1/2 uke før jeg fikk forrigemann. Nesen blir visst bredere for at vi skal puste bedre og lettere under fødselen. Googla litt på det nå
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg fikk og en kjempenese på slutten og nesa mi er ikke akkuratt bitteliten fra før av. Men heldigvis oppdaget jeg det ikke før på bildene etterpå:-)) Var vel så hoven uansett. Men ja skal visst være et tegn på at fødsel nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå