Vinden blåser Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 er en slik en dag idag..har verdens herligste mann! han er så fantastisk og snill at jeg blir helt satt ut....ikke det at han har gjort noe spesielt akkruat nå,men..hehe... skal å treffe verdens herligste jenter idag og det gleder jeg meg kjempemasse til!! så da får jeg flere timer med barnefritt..hehe..skal visst starte med årets første utepils!!! har småkribling i hele kroppen jeg..hehe.. fantastiske mennesker på en fantastisk plass..bare masse god energi, intet mas eller stress!!!!!!! tror dette må være første dagen på mange år at jeg faktisk ikke har noe å stresse for... Jeg skal hente min bror og kjøre han til byen akkurat i tide slik at jeg selv kan sette meg ned med utepilsen...i samme slengen kommer min søster og henter barna i byen slik at de får litt tante-tid fram til mannen min er ferdig... livet er rett og slett bare helt fantastisk!!!
Vinden blåser Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2009 er litt godt når man bare er lykkelig...kan senke skuldrene, alt bare klaffer!!! tror pina meg jeg skal hoppe i dusjen jeg..hehe... dusje på dagtid..tenk hvor herlig!!!!
*Rutletutt* Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Åhh...ble helt glad av å lese dette innlegget, jeg - herlig å ha sånne dager! ) Kos deg med utepilsen:o)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå