Gå til innhold

eggløsning?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har uregelmessige sykluser som varierer fra 30-33 dager, men nå har eg mistanke om at eg hadde eggløsning på dag 8-10 pga eggløsningslim!!! Er det normalt å ha eggløsning så tidlig i en syklus????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det er mulig,men ikke hvor vanlig det er...mistenker at jeg hadde det tidligere enn vanlig denna pp også..

du får ha lykke til hvertfall

Skrevet

Hei :-)

Syns ikke du har så uregelmessig syklus jeg, 30-33 dager er jo bra det selv om det er 28 dager som er optimal. Jeg hadde 24-27 dager i min syklus før min MA og det syns gyn hørtes bra ut.

Syklusen din kan endre seg fra måned til måned og man kan godt ha eggløsning fra dag 8. Husk at eggløsningsslim også kan oppstå i dagene FØR eggløsning så selv om du har det så kan det være enda noen dager til selve eggløsninga.

Du kan jo også kjøpe deg eggløsningstester som du kan ta fra f.eks dag 8, de har jeg veldig god erfaring med vaffal :-)

Men uansett, lykke til :-)

Skrevet

Nei jeg trodde også jeg hadde uregelmessig syklus med 29- 32 dager mellom men gyn sa at det var forskyvnings mens eller noe. Uregelmessig var når det gikk over en uke:) Så da er du innenfor normalen.. Min mens er på en måte litt forskjøvet fra å nesten alltid komme i slutten av mnd til rundt den 4-6. dagen i ny mnd. Merkelig det der.. Vet ikke det der med el-slim.

Lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...