Gå til innhold

Ble visst ikke noe el av pergo :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist, men men ;) Kanskje det kommer en bonusmåned ;D hehe

Er på CD 18 og ingen pos. test på EL:(

Begynte å teste på CD 12...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må huske at man kan få veldig sen EL, vanligvis mellom dag 14-23 på pergo, så alt håp er ikke ute ennå. Jeg hadde så sent som dag 28 i en av min sykluser på pausemnd.

Skrevet

Oki !=)

Så bra!! Men vi legger "prøvinga" litt på hylla i sommer, er greit å kunne slappe heeeelt av og kanskje ta en pils i sola osv.. :) (skal jo seff teste før jeg gjøre det da :D ) hehe, brått sittern liksom :P

Skrevet

Ja ikke sant? Jeg er jo et prakteksemplar på at plutselig sitter den!

Da jeg ble gravid i mars/april i år var jeg på sykehuset på gynpol for å sjekke EL med UL 23. mars. Hadde samme morgen fått første postive EL test den syklusen på dag 16. Men gyn kunne IKKE finne modne nok egg og sa at han håpte vi hadde lagt inn aksjer kvelden før, for det kunne godt være at jeg hadde hatt EL dagen før. Synes jo dette var rart, siden jeg fikk pos. EL-tester dag 16,17 og 18. Vi hadde jo lagt inn aksjer dagen før jeg var på sykehuset vi og i tillegg på dag 16, 17 og 18. Ble nå gravid jeg:) men det endte jo i exu....

Så skulel vi jo ha prøvepause frem til høsten nå pga alt som har skjedd osv (regner med du har lest historien min) og plutselig er jeg gravid igjen 2 mnd etter exu, uten pergo!!!!!! HVA SKJER LIKSOM?

Så kjære deg Butterfly; alt er mulig:)

Skrevet

jA, JEG VET AT ALT KAN SKJE :)

Skrevet

Gikk litt fort her :P hehe

Husker jo med førstemann, jeg hadde ikke hatt mensen på kansjke 11 mnd, men vi prøvde ikke å få barn heller.. Så en dag begynte det å renne grønnt (!!!!!!!!!!!) ut av brystene mine, og jeg blei jo redd og dro til legen.. Der sa hun at vi skulle ta en grav. test og den slo ut positivt :P hehe.. da var jeg 4 mnd på vei :D hehe

Skrevet

he he, så gøy!

Det var melk i puppene som gjorde at jeg også valgte å teste nå..... merkelige greier.

Skrevet

Har enda melk jeg :P er fra jeg amma martin, selv om det er over 1 år siden jeg slutta.. hehe..

Skrevet

hmm, så rart. Jeg slutta å amme for et år siden jeg også og hadde vel melk til januar en gang. Siden har det ikke vært mulig å klemme ut en dråpe, men nå plutselig piplet det i dusjen og da kom jo mistankene etterhvert som puppene da også ble ømme og tanta ikke kom:)

Skrevet

Kommer forhåpentligvis en liten en snart som skal drikke melka som kommer fra meg ;p hehe!

Vet det klaffer til slutt! Er jo også enda ung, bare 22 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...