07&10&13? Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 har noen opplevd å få bare en halv strek over minus linja? ser liksom ut som en T opp ned... er testen ugyldig eller kan det være at det er lite HCG enda eller hva betyr dette?(streken var klar lyseblå, men ganske svak...)
jajamen Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Hvis kontrollstreken er tydelig er det helt klart en bolle i ovnen!! Kjøp digital, myyyyye bedre! Da slipper man all denne undringen. )
monkri mamma til 4 Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 d samme fikk j i dag også... har ikm neste uke, så j tar en ny test da..
Jeanettegs Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 krysser fingrene for at du er gravid klem jeanette
MissMe*med*lillegutt Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Når jeg testet med CB for 1uke siden fikk jeg bare opp prikker over minus linja.. På mandag fikk jeg et svakt kryss.. og i går fikk jeg et kjempe sterkt kryss.. Så det kan være det er lite HCG enda.. Hadde ventet noen dager å tatt en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå