Chrissie09 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Til dere som har eller har hatt planlagte ks. Hva var grunnene til det? Jeg hadde planlagt ks forrige gang, men det ble bestemt noen dager før pga vekstretardasjon, jeg hadde skyhøyt BT og seteleie.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 hei;-) jeg skal ha planlagt ks denne gangen grunnet en fordøyelsessykdom, og komplikasjoner som kan oppstå under/etter fødsel pga denne... fødte nr 1 vaginalt, men fikk komplikasjoner etterpå, som legene(og jeg) vil unngå denne gangen;-) gruer meg litt, men har 2 mnd igen å psyke meg opp;-)
Strandnelliken Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har et akutt ks, og så et planlagt ks pga seteleie og trange bekkenmål. Altså har jeg to ks, med arrvev i livmor og risiko knyttet til dette, og derfor blir det planlagt ks denne gangen.
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 trangt bekken akutt KS sist, nå 20 dager til planlagt KS ;o) gleder meg
Snikskytteren er storebror! Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg skal ha keisersnitt på tirsdag, og grunnen til det er tidligere traumatisk fødsel. (akutt snitt etter misslykket vakum)
babyJ Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 skal ha planlagt ks. har har muskelknuter fjernet for noen år siden og risiko for at livmor kan sprekke under de sterkeste pressveeer. derfor planlagt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå