Gå til innhold

Noen som har erfaring med C24 rensekur?


☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Begynte på den i dag - første dose kl 17, andre dose kl 19 og tredje dose kl 21 - neste dose er kl 06 i morgen tidlig. Det står at man begynner å tømme seg en gang mellom kl 17-21, nå er kl 23:40 og jeg har fortsatt IKKE vært på toalettet - bare tisset!!!

 

Leser på nettet at mange erfaringer er at at dette er en skikkelig tarmskyllingskur, men funker foreløpig ikke på meg iallefall...

Kjenner litt romlig i magen, men det er det!!

 

Noen andre som har erfaringer med en slik rensekur før man legger om kosthold og starter slankingen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si at jeg er ferdig med rensekuren - har fortsatt ikke vært på toalettet - bare tisset veldig mye, men er 1,5 kg lettere og jeg føler meg faktisk "renere og lettere" enn før jeg tok kuren!

 

I dag er faktisk første dag hvor jeg tenker bevisst på kostholdet i dag og fremover. Skal holde meg unna godteri, potetgull og brus i hverdagen, spise normalt, men litt sunnere og jeg har gått meg en lang gåtur på morgenen i dag! Må nok prøve å være mer aktiv og spise mer frukt og grønt... har ca 10 kg jeg ønsker å gå ned!!!

 

Så lykke til med vektnedgangen jenter =)

Ha en strålende fin helg...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Du får holde oss litt oppdatert da. Får håpe at du ikke går opp disse 1,5 kiloene!

 

Spise sundt og bevege seg er alfa og omega ja :-)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...