Gå til innhold

Er det flere som har termin rundt 19 aug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin 19 aug .Er ganske så sliten! har fått digger kul på magen:) ikke noe ellers, gått opp 10 kg! fra 56 til 66! blir fort sliten å får fort høy puls når jeg går! noen andre som har det son? Å barnet sparker ekstremt mye. nesten litt vondt! men skal vel bare være glad for det:)

Vært moro om flere hadde hatt termin rundt meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 11 august. er ganske sliten i ryggen og bekkenet. Gått opp 2 kg. fra 70kg til 72kg. Tror nok alle blir fort sliten. Hos meg sparker ikke baby så mye, men beveger seg mye :)

Skrevet

Har termin 16. august. Har også diger kul på magen, mye større enn forrige gang på samme tid. Gått opp ca 10 kilo til nå, stort sett bare kulen på magen. Orker ikke så mye, er i dårligere form enn forrige gang, men det skyldes nok også at jeg var mye syk i vinter. Er en del bevegelser og litt spark, det er jo koselig å kjenne liv! Ikke så mye spark at det gjør vondt nei. 4 uker igjen på jobb, skal bli godt med ferie og så permisjon! :)

Skrevet

Jeg har termin 20 august... har vært sykemeldt en stund nå pga. bekkenløsning og isiassmerter. Vekta mi følger jeg ikke med på gitt, den kan få leve sitt eget liv så kan jeg tenke på andre ting :-) Ellers begynner jeg og bli ganske så sto, det var jeg med første også. Det er mye liv og mange kosestunder med dytting frem og tilbake :-)

Skrevet

Jeg har termin 16.august...vet ikke helt hva jeg veier akkurat nå, men har vel gått opp fra 57 kg til rundt 77 gjetter jeg...så 20 kg. Blir veldig fort sliten, og veldig fort utslitt...idag har jeg fått "husarrest" av mannen min fordi det har vært så mye aktivitet denne uka - så i dag skal jeg bare tusle hjemme.

Skrevet

Jeg har termin den 22.August. Gruer meg litt til å gå hele sommeren høygravid. Formen er ikke så bra, bekkenløsning og låsning, en aktiv ettåring hjemme og er trøtt og sliten, heldigvis har mannen min permisjon så vi er hjemme sammen. Men gleder meg masse masse til gutten vår kommer skal blir godt å bli ferdig. Her er det litt opp og ned med spark, men det er sikkert fordi jeg ikke har så mye tid til å kjenne etter denne gangen. Men på nettene er han veeeeldig aktiv.

Skrevet

Jeg har termin 19. august, Blir fort sliten og anpusten. Babyen er veldig aktiv i magen, det har den egentlig vært lenge. Synes bare det er koselig.Har gått opp 9 kg hittil, men har nok stort sett bare lagt på meg magen.

Skrevet

hei hei:)

jeg har termin14. august - blir ei jente, gleder meg... har en diger kul jeg og - den sitter høyt opp (rett under brystene) ser på andre og syntes liksom de har magen lenger ned... men men vi er forskjellige.

har lagt på meg 8 kg, det meste rundt magen (men jeg ser at jeg har nok fått lutt på rumpa og... he he he...)... har siste arbdag til mandag - gleder meg til 4 uker ferie før jeg skal ut i permisjon - for det begynner å bli tungt... merker det veldig om jeg stresser litt - går fort... presser nedover, og så må jeg veeeeldig ofte på do... men nå skal det bli deilig å roe med - har sakt hade til klassen min som jeg har hatt i 3 år (de skal på ungd.skolen) - og så hormonell jeg er om dagen så klarte jeg ikke å si mye til dem før tårene kom. 18 vakre, smarte ungdommer er skippet videre, klare for nye utfordringer - og det er jeg og, gleder meg til et år hjemme med bebis:)

Skrevet

så kos å høre at det er så mange med termin rundt samme tid som meg! Jeg er sykemeldt helt pga bekkenet . det er deillig å være hjemme men da blir det dessverre forventet at det er rent og ryddig hele tiden:( det er litt kjedelig! . he he!

Gleder meg ekstremt til den lille nydlige kommer!

Skrevet

Jeg har termin 20 August! :) Har egentlig ikke noen plager.. Blir fort sliten i ryggen og det merkes i det siste at det er tungt å bøye seg ned å ta på sokker og sko :) Jeg har 3 uker igjen på jobb, så går jeg ut i ferie tre uker før jeg skal ta permisjon.

Syns den lille kan komme nå, men samtidig er det bra jeg har litt tid igjen, for er en del som skal gjøres hjemme..

Men jeg er veldig klar for en liten bebis :))

Skrevet

jeg har termin 17.august! Er i veldig god form for tiden. Føler meg nesten ikke gravid! Deilig! Var mye kvalm de 4 første mnd, men nå spretter jeg rundt som aldri før hehe..

Merker en del halsbrann på kvelden men skal ikke klage! Gutt nr 2 og d krever sitt å ha orden på en travel gutt som enda ikke er 2 år i tilegg til at magen vokser! Spennende tid i vente.. snart permisjon! DEILIG!!....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...